Уважаеми клиенти,
Представяме Ви новата Харта на клиента на НАП, с която ние, екипът на НАП, си поставяме за цел да удовлетворяваме високите очаквания на обществеността и бизнеса за качествено административно обслужване и висока професионална етика.
С Хартата на клиента на НАП ясно заявяваме, че правата и отговорностите Ви като клиенти кореспондират с нашата отговорност като екип да предоставяме качествени услуги на най-високо ниво. Искаме да Ви уверим, че всеки контакт лице в лице с нас ще бъде насочен към сътрудничество, подкрепа и коректно отношение при изпълнение на задълженията Ви. Искаме да Ви покажем, че непрекъснато развиваме вътрешния си потенциал, че отчитаме всички Ваши потребности като наши клиенти и че работим още по-упорито, за да бъдем Ваш партньор. Търсим Вашето мнение, коментари и препоръки, за да можем да измерим какво сме постигнали и за да се развиваме в бъдеще. Разчитаме на Вашата подкрепа и Ви обещаваме нашата.
ХАРТА НА КЛИЕНТА НА НАП
Национална агенция за приходите (НАП) администрира събирането на данъци, осигурителни вноски и други публични вземания, съгласно законите на Република България, за да осигури финансирането на публичните разходи.
Хартата на клиента на НАП е рамката на нашите общи ангажименти и отговорности, спрямо дадените ни по закон права. Съвместната ни работа е с визия за коректно отношение, взаимно уважение, бързи и лесни за достъп услуги.
ВАШИТЕ ПРАВА:
Какво можете да очаквате от нас?
Екипът на Агенцията е Ваш партньор и Ви подкрепя в процеса на изпълнение на данъчните и осигурителните Ви задължения.
ВАШИТЕ АНГАЖИМЕНТИ:
Какво ние очакваме от Вас?
Харта на клиента (кратък вариант)
Харта на клиента (пълен вариант)
Хартата на клиента се актуализира периодично, за да бъде в съответствие с променящата се икономическа, демографска и технологична среда, измененията в нормативната уредба, дейността на Агенцията и за да отговаря на Вашите очаквания и потребности.